Vyhledávání

Jaké nabízíte možnosti dopravy a platby?

Zboží vám můžeme poslat Zásilkovnou, Uloženkou, nebo Českou poštou.

Zaplatit můžete dobírkou, kartou přes systém GoPay nebo bankovním převodem.

Za jak dlouho mně zboží přijde?

Objednávky se snažíme odeslat co nejdříve, většinou první či druhý pracovní den po obdržení objednávky.

Pokud jste si vybrali dopravu přes Zásilkovnu, balíček byste měli mít k vyzvednutí následující den po odeslání. Pokud jste si vybrali dopravu přes Českou poštu, balíček k vám dorazí během pár dnů, nejčastěji během 2 dnů.

Je zboží označené 'skladem' opravdu skladem?

Ano, všechno zboží, které je označeno ‘skladem’ máme fyzicky naskladněné a můžeme Vám ho obratem odeslat.

Zboží nemáte skladem, kdy bude znovu dostupné?

Pokud se jedná o zboží od našich českých dodavatelů (značky Sigel, Stabilo, Staedtler, Faber-Castell a Pentel) většinou trvá 2-3 dny než nám dorazí.

U našich zahraničních dodavatelů to však může trvat déle, většinou měsíc.

Pokud by vás zajímaly přesnější informace, neváhejte se nás zeptat, například v záložce “Dotaz na produkt” v kartě produktu, prostřednictvím našeho konaktního formuláře, nebo na našich sociálních sítích 🙂

Pokud chci svou objednávku změnit, jak mám postupovat?

Pro změnu objednávky nás prosím kontaktujte na emailové adrese: hello@geeksupplies.cz, na telefonním čísle: 774 208 843 nebo na Instagramu.

Je možné zboží vrátit?

Ano, zboží můžete vrátit do 14 dnů od obdržení zásilky. Při vrácení zboží nás prosím kontaktujte na emailové adrese: hello@geeksupplies.cz nebo na telefonním čísle: 774 208 843.

V zásilce mně chybí položka. Jak mám postupovat?

Pokud vám v zásilce chybí položka, neváhejte nás kontaktovat na emailové adrese: hello@geeksupplies.cz, na telefonním čísle: 774 208 843 nebo na Instagramu. Chybějící zboží vám obratem odešleme na naše vlastní náklady nebo najdeme nějaké jiné řešení.

Back to Top